Si Cantik dan Si Kacak

Saturday, February 16, 2013

The Zakaria's Family

Assalamualikum...alhamdulillah,tanggal 16februari2013 masih lagi diberi nafas yang baik,kesihatan yang sempurna,akal yang waras,keluarga yang memahami,sahabat handai yang menyokong dari setiap segi,sibuah hati yang jauh dimata dekat dihati.

tanggal 20tahun yang lalu, pasangan kembar ini dilahirkan dengan seribu satu kasih sayaang, adindaku Ain Nadjwa & Muhammad Najmi. Saat itu bermulanya watak sebagai seorang kakak :)
"selamat menyambut kelahiran yang je 20an, kakak love u"
  
kakngah..abang...kita pernah gaduh,pernah bercakar,pernah berahsia,pernah membenci,pernah mengata tapi kita tetap 'sibling', kita tetap sayang antara satu sama lain kita tetap mencintai diri kita sebagai adik beradik. Terkadang berbeza pendapat, kita tetap kawan, tetap teguh di hati mama dan abah kita.

"gambar raya shot by Faiznur Azreena Awang Kepali"

'adik',sangkakan si bongsu  :)  walaupun adik besaq, tinggi n hitam dari kakak & abang, kami sayang hang sangat,hang kan adik  :)  gila xsayang adik sendiri. Adik yang manja,yang pandai bodek,yang pandai paw duit kakak, sayang hang sangat, hang kan body guard kakak,boyfriend kakak,partner kakak bila kita keluar berempat. Syok ada adik yang besaq dari kakak, keluar rumah rasa ada orang protect  :)

"adik, abang, naufal, auni"

Arief Naufal & Auni Natasha, tanpa kalian hidup mengkin tak seindah sekarang, tak seceria sekarang. Bahagia bila ada adik kecil dalam family, walaupun penat melayan keletah si bongsu, senyuman bahagia sentiasa terukir di pinggir bibir kami. Walaupun kami selalu keluar berempat, kakak tetap sayang naufal & auni. Bukan takmau bawa tapi hampa kan kecil lg



No comments: